Handelsbetingelser

Betaling Kreativ Deluxe modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Derudover tilbydes mulighed for kontantbetaling og mobile pay ved afhentning i vores fysiske butik.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Kreativ Deluxe bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Leveringstid Kreativ Deluxe afsender varer 2-3 gange om ugen. Så vidt som muligt pakkes og afsendes ordren samme dag, som den er bestilt.

Vi afsender med gls medmindre pakkens fysiske størrelser overskrider deres fragtgrænser eller andet aftales individuelt. Vælges en dyrere løsning end gls, betaler kunden differencen. Derudover kan varer også afhentes i vores fysiske butik.

Reklamationsret Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Kreativ Deluxe vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Kreativ Deluxe Nørrebrogade 5a, kld. 8900 Randers C.

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren/ordren ankommer til pakkeshop.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på [email protected] I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Dvs det er ikke en gyldig fortrydelsesret, hvis du blot vælger ikke at modtage varen – den skal modtages og sendes retur. Vælger du ikke at modtage varen eller afhente den i pakkeshop, vil du altid blive faktureret fragt og evt. returfragt til os.

Varens stand, når du sender den retur: Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links: Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning Carl Jacobsens Vej 35 2500 Valby Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/... Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: [email protected]